اختراعات جدید در فناوری دیجیتال
 
Information Technology(فناوری و اطلاعات)

 نسل بعدی ماوس‌ها
این ماوس، یک قدم پیشــرفت در فنــاوری ماوس‌ها محسوب می‌شود و در آن به جای این که از سخت‌افزار ماوس استفاده کند، از انگشتان استفاده می‌کند. ایده بسیار تر و تمیزی است که هم جا را روی میز کامپیوتر بازتر می‌کند و هم قابلیت‌های چندلمسی دارد.








خواب ابدی برای زون
مایکروسافت به تولید سخت‌افزاری محصول Zune خود، که رقیبی برای آیپاد بود، پایان داد و از این به بعد این محصول تنها به صورت نرم‌افزار در ویندوزفون‌ها یافت خواهد شد. دشمنان آیپاد احتمالا چندان از این موضوع خوشحال نشوند، ولی این سرویس با کیفیت به صورت نرم‌افزاری در گوشی‌های ویندوزی وجود خواهد داشت.


دسته سلامت
بازی‌های کنسول وی (Wii) به آدم‌های تنبل بهانه خوبی برای فرار از ورزش می‌دهد جلوی تلویزیون ایستاده و یک ذره تکان می‌خورید. اما این Nunchuck کنترل است که شیوه بازی با کنسول وی را تغییر داده و با کمک یک رطوبت‌سنج در بدنه آن، تشخیص می‌دهد آیا به اندازه کافی مشغول بوده‌اید که عرق بکنید یا خیر؟







مسیریاب پرنده

این مسیریاب از جریان باد کمک نمی‌گیرد تا سرعت اینترنت را بیشتر کند، اما طراحی عجیب و غریب آنتن آن باعث می‌شود سرعت ارتباط بی‌سیم در آن افزایش پیدا کند و تا ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه برسد.













دوربین در کول دیسک
اصلا معلوم نیست کی ممکن است به یک دوربین دیجیتال احتیاج پیدا کنیم! در صورت تقاضای بیشتر ما گوشی‌مان را بیرون می‌آوریم و اگر دوربین خوبی نداشته باشیم، صحنه از دست می‌رود. اینجاست که Fuuvi با یک دوربین جمع و جور و ۱/۳ مگاپیکسلی که حافظه آن با مموری کارت تغذیه می‌شود، به کمک ما می‌آید. هر چند با قیمت ۶۰ دلاری آن می‌شود یک گوشی با همین قابلیت‌ها و بلکه بیشتر تهیه کرد.








لنز سه‌بعدی
تلویزیون‌های سه‌بعدی هنوز به مرحله تکامل نرسیده‌اند و ایرادهای زیادی از جمله اجبار به استفاده از عینک به آنها وارد است. توشیبا حالا یک بار دیگر داستان‌های علمی ـ تخیلی را منبع کار خود قرار داده و این بار به جای تولید تلویزیون، یک عینک کوچک چشمی روانه بازار کرده است که قابل حمل است و خاصیت تحرک‌پذیری بالایی دارد.








کارتریج دیجیتال
شاید عکس گرفتن با دوربین‌های نگاتیو امروزه به یک خاطره نسبتا محو تبدیل شده باشد، اما به این معنی نیست که دوربین‌های آنالوگ قدیم (که بعضا فوق‌العاده هم هستند) گوشه‌ای افتاده و خاک بخورند. این کارتریج، به جای نگاتیو دوربین می‌نشیند و دوربین‌های آنالوگ را به دوربین‌های دیجیتال تبدیل می‌کند.






سادگی پیچیده

گاهی اوقات یک چیز در عین سادگی به مرز پیچیدگی می‌رسد. این گوشی مفهومی که Triple Flip (3 تا) نام دارد، یکی از همین گوشی‌هاست. طراح این گوشی، دیو شولتز برای ساده کردن گوشی این کار را کرده است، اما به نظر می‌رسد که با یک گوشی خیلی پیچیده‌تر سر و کار داریم. گوشی‌ای که هم تاشو است، هم کیبورد فیزیکی دارد و هم صفحه‌ای تماما لمسی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, :: 20:56
ALI MIRZAIE

درباره وبلاگ


سلام دوستان من علی هستم از این که از وبلاگ من دیدن میکنین ازتون متشکر هستم امیدوارم خوشتون بیاد!!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان everything و آدرس alijjon98.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->